Галерия за обратна връзка

Галерия за обратна връзка

Можете да превърнете галериите си в галерии за обратна връзка, където клиентите ви могат да оценяват всяка снимка с цветна скала в галерията. Това опростява работния ви процес и централизира комуникацията с клиентите ви.

Активиране на галерия за обратна връзка

За да активирате тази опция, отворете Настройки на галерията на избраната галерия. В това меню трябва да активирате опцията Галерия за обратна връзка и да щракнете върху Запазване. Това ще превърне галерията ви в галерия за обратна връзка.

Показване на опцията за галерия за обратна връзка в настройките на галерията

Можете да деактивирате тази опция по всяко време.

Споделена галерия за обратна връзка

След като галерията е настроена като галерия за обратна връзка, клиентите могат да оценяват изображенията в нея. Като щракнете върху което и да е изображение, в долния ляв ъгъл на изображението ще се появят три цветни кръга, които ще позволят на клиентите ви да оценят изображението, както следва:
Зелено, за избрано.
Оранжево- за несигурно.
Червено- за отхвърлено.
Изображение, отбелязано с обратна връзка

След като бъдат оценени, изображенията в Галерията за споделени връзки ще бъдат маркирани с цветно кръгче в горния ляв ъгъл, за да се укаже, че са избрани. Възможно е също така да филтрирате изображенията, показвани в споделената галерия, като щракнете върху цветните кръгчета в горния десен ъгъл.

Галерия за споделени отзиви със селекции

Преглед на обратната връзка

Обратната връзка с клиента може да бъде разгледана в профила ви в менюто Галерия. Ще забележите, че всяко изображение е маркирано с червено, оранжево или зелено кръгче в горния ляв ъгъл, което отразява избора на клиента.

Изображения, отбелязани с обратна връзка в менюто на галерията

За ефективен работен процес ви препоръчваме да активирате коментарите за галерията, така че клиентите да могат да оставят коментари за изображенията и да поискат промени, ако е необходимо. За повече информация вижте следната статия за това как да активирате коментарите.

Имайте предвид, че тази функция ще се отрази и на списъка с желания на клиентите ви; след като тази функция бъде активирана, те не само ще могат да маркират снимките като зелени, оранжеви или червени, но и ще могат да избират желаните снимки за своя списък с желания и да ви изпращат своя избор. За повече информация вижте статията Списък с желания.