Подаване на жалба
Има няколко начина за подаване на жалба в Photo Portal:
1. Препратете клиента директно към отдела за поддръжка
Можете да информирате клиента да се свърже директно с нашия екип за поддръжка. Ние ще разгледаме случая, ще го разследваме и ще предоставим подходящо решение.
2. Препратете жалбата сами
Като алтернатива можете да се свържете директно с нас, като ни предоставите подробностите за оплакването на клиента и ни изпратите съобщение с цялата необходима информация.
3. Подаване на жалба чрез Управление на поръчките
Можете също така да създадете жалба в инструмента за управление на поръчки.
Въведете имейл адреса на клиента и номера на поръчката. И двете можете да намерите във Вашия фотопортал в рамките на Панел за продажби в менюто Управление на поръчки.
След като ги въведете, щракнете върху Действия в горния десен ъгъл, изберете Жалба и попълнете необходимата информация.
Забележка: Клиентът ще бъде автоматично уведомен, когато жалба бъде подадена по този начин.
Възможни решения за жалба
Възпроизвеждане: Ако е възможно, ще възпроизведем статията, така че клиентът да получи поръчката бързо и правилно.
Ваучер: Можем да ви предоставим ваучер (включително разходите за доставка), така че да можете сами да поръчате продукта отново. Предимството на това решение е, че печалбата ви от първоначалната поръчка остава незасегната.
Възстановяване на суми: При поискване можем да възстановим сумата за спорния продукт директно на клиента. Забележка: Вашата печалба ще бъде намалена със съответната сума.
Как да използвате ваучер за рекламация
- Отидете на уебсайта на Saal Digital и влезте в профила си.
- В рамките на Продукти, изберете продукта, който искате да поръчате отново.
- Добавете подготвения проект в кошницата си.
- В полето Изкупуване на ваучер въведете кода на ваучера, който ви изпратихме.
- Ако е необходимо, въведете адреса за доставка на клиента.
- Завършете поръчката.