Съобщения за софтуерни грешки
В редки случаи софтуерът може да покаже съобщение за грешка. Препоръчваме ви да изтриете временните файлове като първа стъпка и след това да проверите дали съобщението за грешка продължава да се появява.
Изтриване на временни данни
Отворете Настройки (достъпни чрез иконата на зъбно колело) и изберете Изтриване на временни данни. Поставете отметка на трите опции и потвърдете с Изтрий сега:
- Изтриване на временни данни
- Изтриване на изтеглени дизайни
- Изтриване на миниатюри
Ще се появи диалогов прозорец, който ви информира, че софтуерът трябва да бъде затворен. Моля, рестартирайте софтуера.
Съобщението за грешка не трябва да се появява отново, но ако се появи, моля, проверете следните точки
Съобщение за грешка винаги на една и съща страница в проекта
Ако проблемът се появява само на определени страници, изберете засегнатите страници и изтрийте цялото съдържание на тези страници от проекта. За да направите това, щракнете върху Page (Страница) в десния панел и изберете Select All (Избери всичко). Премахнете избраните елементи, като натиснете клавиша за изтриване на клавиатурата. Не трябва да останат никакви елементи в Layers (Слоеве).
След това преименувайте файловете с изображения, поставете съдържанието (преименуваните файлове с изображения, текстовите полета и т.н.) обратно в страниците и запазете проекта под ново име.
Изображенията не могат да бъдат показани/заредени
Първо проверете дали изображенията са записани в поддържан файлов формат
macOS: Разрешете на софтуера за проектиране пълен достъп до твърдия диск. В раздела Security (Сигурност) > Privacy (Поверителност) > Full Disk Access (Пълен достъп до диска) можете да посочите кои приложения да имат пълен достъп до диска. Добавете софтуера си за проектиране тук. След това той трябва да може да вижда източниците на вашите изображения. За да избегнете проблеми с разрешенията, можете също така да опитате да запазите изображенията на работния плот като тест.
Не мога да кача поръчката си
Моля, проверете настройките на компютъра си, за да видите дали защитна стена или антивирусна програма не блокира софтуера. Ако случаят е такъв, деблокирайте софтуера Saal Design в тези програми. След това качването трябва да работи без проблеми.
Невъзможност за инсталиране или стартиране на софтуера
Ако не можете да инсталирате или стартирате софтуера Saal Design, моля, проверете дали софтуерът е съвместим с вашата операционна система и дали не е блокиран от защитната стена.
Дали е блокиран от вашата защитна стена или антивирусна програма/ програма за сканиране на вируси. Ако случаят е такъв, моля, деблокирайте софтуера Saal Design в тези програми.
Софтуерът се стартира само в офлайн режим
Нещо блокира достъпа на софтуера до интернет. Моля, проверете настройките на компютъра си, за да видите дали защитната стена или антивирусната програма не блокират софтуера. Ако случаят е такъв, деблокирайте софтуера Saal Design в тези програми. След това качването трябва да работи без проблеми.
Съобщение за грешка 3001, грешка 2038 или съобщение за отказ на достъп
Софтуерът не може да получи достъп до никакви файлове във вашата система. Моля, проверете дали имате достатъчно свободно място на твърдия диск, дали имате пълни права за достъп до всички файлове и директории и дали антивирусният софтуер не блокира достъпа. Ако случаят е такъв, деблокирайте софтуера Saal Design в съответните програми. След това качването трябва да работи без проблеми.
Все още имате проблеми?
Ако все още имате проблем, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти, като предоставите следната информация:
- Разкажете ни какви стъпки сте предприели по време на използването, докато се появи съобщението за грешка
- Изпратете ни снимка на екрана на проблема
- Кажете ни името и версията на вашата операционна система
- Изпратете ни дневника за грешки
Регистър на софтуерните грешки
Можете да намерите дневника на грешките в софтуера, като щракнете върху бутона Settings (Настройки) със зъбното колело в горния десен ъгъл и след това щракнете върху бутона Open folder with log files (Отворена папка с регистрационни файлове ) в отворения прозорец. Моля, изпратете ни всички журнални файлове за последните 7 дни.