Съобщения за софтуерни грешки

Съобщения за софтуерни грешки

В редки случаи може да получите съобщения за грешка, когато използвате софтуера. За да ви помогнем при отстраняването на проблеми, които може да срещнете, тук сме съставили списък с възможни кодове за грешки. Ако обаче не можете да намерите решение на конкретния си проблем, препоръчваме ви да разгледате нашата статия за отстраняване на проблеми. Там ще намерите ръководство стъпка по стъпка, което ще ви помогне да разрешите проблема.

Съобщение за грешка 3001, грешка 2038 или съобщение за отказан достъп

Ако се сблъскате с грешка 3001, грешка 2038 или съобщение Access Denied (Отказан достъп), това означава, че софтуерът не може да осъществи достъп до никакви файлове в системата ви. За да разрешите този проблем, моля, следвайте следните стъпки:

  1. Уверете се, че разполагате с достатъчно свободно място на твърдия си диск.
  2. Проверете дали имате пълни права за достъп до всички файлове и директории.
  3. Проверете дали антивирусният софтуер не блокира достъпа до файловете.
  4. Ако някой от тези проблеми е налице, деблокирайте софтуера Saal Design в съответните програми.
  5. След като деблокирате, би трябвало да можете да качвате файлове без допълнителни проблеми.

За потребителите на macOS следвайте тези допълнителни стъпки:

  1. Разрешете на софтуера за проектиране пълен достъп до вашия твърд диск. Можете да направите това, като отидете в раздела Security (Сигурност) > Privacy (Поверителност) > Full Disk Access (Пълен достъп до диска) в системните предпочитания.
  2. В този раздел добавете софтуера за проектиране като приложение, което трябва да има пълен достъп до диска. Като го добавите тук, софтуерът трябва да може да записва файловете.

Изпълнявайки тези стъпки, би трябвало да можете да се справите със съобщението за грешка 3001, грешка 2038 или Access Denied (Отказан достъп) и да възстановите нормалната функционалност на софтуера.

Грешка 1000 при експортиране на PDF файл

Ако получите съобщение Error 1000 при експортиране на PDF файл от вашия проект, опитайте се да го разрешите, като рестартирате софтуера и опитате отново експортирането.

Грешка 1132 в macOS

Грешка 1132 може да се появи, ако имате библиотека Apple Photos с много голям брой съхранени изображения

  1. Отворете настройките за сигурност на вашата система и деактивирайте директния достъп до Apple Photos за софтуера за проектиране
  2. Все пак можете да продължите да добавяте изображения от библиотеката си Apple Photos, като използвате функцията за плъзгане и пускане, за да поставите всяко изображение върху продукта си.

Грешка 2032

Тази грешка означава, че софтуерът не може да се свърже с интернет поради възможни блокажи на сигурността. За да я поправите:

  1. Временно изключете антивирусните инструменти/инструментите за зловреден софтуер.
  2. Разрешете софтуера в настройките на защитната стена на компютъра си.
  3. Проверете за ограничения на интернет в настройките на рутера си.
  4. Опитайте с друга интернет връзка, например с мобилна гореща точка.

 

Вашите езикови настройки не съответстват на езика на този уебсайт. Моля, изберете:

Вашите езикови настройки не съответстват на езика на този уебсайт. Моля, изберете: